fredag den trettonde!

jag har inte märkt någonting farligt eller så idag, men dagen började bra skulle ha sov morgon men åkte in med min låtsas pappa och mamma i alla fall runt 8 för de skulle endå kolla bebisens hjärta så jag åkte in till stan och så skulle ja va emd elissa men hon hade lektion så jag var med sebbe&rasmus sedan så gick de på lektion så gick jag till adde men han va verkligen sjukt tråkigt så jag gick till ett bås o satt mig och fixade No saken vi fick i arbete. men i alla fall sedan kom dilli och så dansade vi och det, skit bra går det för mig! jag är jätte lycklig! men i alal fall vanliga lektioner och jag&elissa har snackat massvis, vilket känns undebrart, tack för ditt stöd.

igår grät jag massvis i skolan för olika anledningar, ingenting jag tänker ta upp här. elissa hade hemkunskap och när hon fick reda på att jag grät slet hon av sig förkläddet och sprang till mig som va i toaletten, förstå vilken undebrar vän jag har? jag är så lycklig att jag har dig gumman, tack för ditt stöd jag finns här. Jag älskardig mest,!

i alla fall det har varit jätte kul och jag har nästan lärt mig usher dansen, vilket känns jätte braoch sedan lärde jag mig robbotdansen klart, eller bättre i alla fall vilket känns jätte bra det med, men jag känner att jag måste plugga även om det är lov och så nu, men vi har massa som ska in efter lovet så det är bäst att göra det nu.

jag var i allafall med elissa idag, som vanligt typ. det har blivit jätte vanligt. men det börja emd i skolan dansade vi och höll på sen gick vi hem sen gick jag hem till elissa och så gick vi ut och va med robin, alex och sebbe vi satt i bibban tills det stängde sen tog vi lite promenader och så skrattade vi massvis, jag avr galen idag eftersig. men i alla fall vi skratta och höll på som vanligt, dilli kom också till bibban sen, och så gick vi till ica där jag köpte creme fresch och gräddfil, och när jag kom hem blev det tacos, satt perfekt!

nu när jag har vart hemma har jag mest dansat och snackat med elissa i telefon i hundra år och vart inne på msn och snackat med massa, lyssnar ¨på musik och det. nu ska jag fortsätta prata med elissa och möjligtvis plugga. ha det bra!

/ tessaanringdahl
Kommentarer
elisabeth / 2009-02-13 @ 21:27:15

älskar dig sjukt mkt!<3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0