fredag

ikväll tänker jag bara ta det lugnt och samla mig tills imorgon då det är avskedsfest, fyfan det kommer bli svårt. För mig kommer det att bli sista gången jag ser mishell någonsin. alla andra kan ju träffa henne på måndag, :/ fyfan! men i alla fall i kväll blir det att se på tv, äta gott och sånt som vanligt hos mamma. :)

men vad ska alla andra göra då? Blir det fest eller? Hoppas ni får de kul isåfall.

idag så hände de väll ingenting speciellt egentligen vi hade de lite annorlunda på idrotten bara vi hade teori eftersom att vi inte får vara i idrottssalen. Vi såg på någon gammaldags film, skit dålig verkligen. Men i alla fall, lektionerna var som vanligt bara att NT kom på vår spanske lektion och gav lite exempel på hur man kunde göra sin spanska tidning. Men de fixar sig, det här klarar ju jag liksom. Lyssna bara på Johannes han kallar mig redan Pro i spanska ahhaa, (a) men jag måste plugga nu eftersom att våra lärare har lagt alla prov och inlämningar nästa vecka, tragiskt men inget nytt precis! :/

ha det bra / tessaanringdahl
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0