måndag&tisdag

på måndagen hände det ingenting speciellt typ, skolan som vanligt. snöbollskrig inne i skolan, sjukt kul. elissa då, stackaren!, sen när jag skulle hem så mulade michelle mig, så jag såg ju jätte snygg ut, så sen kom mamma och hämta mig sen åkte jag hem. fixade lite och ja sen somnade jag rätt tidigt.

idag så var det ju skola som vanligt, vi började typ tio i 11 men jag var i skolan hela tiden endå eftersoma tt ja ville träffa elissa och dom, men i alla fall sen hade vi alla lektioner som vanligt, sen så skulle ja hem men ide hindra mgi så vi åkte hem till mgi och hämtade kvitto och va lite med min bror och åt. sen så åkte vi till resecentrum, sen så tog vi bussen till maxi, sen fick ja min mobil i elgiganten. sen tog vi en sväng inne i maxi sen gick vi till donken och köpte glass sen åkte vi in till stan gjorde en hemlig sak, som folk kommer få veta sen, sen så åkte jag hem. (a)<3

c ya ! / tessaanringdahl
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0