nationella provet, uppsats!

hur gick de för er alla igår på det svenska nationella provet när man skulle skriva en uppsats? Vad skrev ni för ngt? Och vad handlade den om? Själv skrev jag om den sista, en krönika om mörkrädd och andledningar. Det känns faktiskt riktigt bra bara att jag kanske inte skrev lika fint som i början mot slutet. Jag hade rätt ont i handen efteråt och det var tur att jag hade mat med mig, annars hade jag hungrat ihjäl. Jag skrev 6-7st häften. I 1 häfte är det 4sidor i så att ni inte tror jag skrev typ 70sidor haha, men i alla fall det kändes rätt bra efteråt. Hoppas de tycker om den och att ja får behålla mitt betyg vilket jag känner är det bästa. Men nu är i alla fall svenska delen över bara att den muntliga delen är kvar. Det jag är mest rädd över i nationella proven är nog Engelskan och Matten, och No:n som är nytt iår. Det känns ju inte så bra. Men i gymnasiet kommer vi att ha nationella prov varje år i alla ämnen och de känns inte heller bra, jag hatar verkligen stora viktiga prov. men men vem lyssnar på mig liksom?

nu hade jag tänk och plugga, ha det bra !

peace and love , / tessaanringdahl
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0