sleepover & movietime day 2!

jag har inte riktigt hunnit skriva något eftersom att jag har en stor panik inombords mig nu. jag har endel saker att göra och endel läxor&arbeten som måste göras. känns inte bra någonstans, ljuraskolan! suger på att planera, det är bara förnamnet på vår skola. men jag ska fixa det här! och för att inte bli helt depp så har jag varit väldigt mycket med världens bästa tjejer. ide&elissa och sen världens klockrenaste killar robin&hk!

dagen började med att jag först åkte in till stan och så som det står i det förra inlägget. jag fick vara hemma rätt länge innan alla vaknade och vi bestämmde att vi skulle ses runt klockan 4, när jag då hade gjort iordning mig i flera timmar *som det kändes* så sms:ade jag med underbara malin sålänge, riktigt kul.

när det sedan blev dags för att gå och möta de andra så ringde jag saknade sebbe, *mitt ex som ni säkert kmr ihåg*. det kändes bra att höra hans röst igen! jag saknar honom något otroligt. men i alla fall jag som trodde att jag var sen kom sedan fram till södertull, där vi skulle träffas. så var ingen där, men så hörde jag TESSAN! och då hade de stått och väntat på mig och sätt hur jag kollade runt om mig. lite pinsamt måste jag erkänna!

men hungriga som dom är så gick vi och åt direkt, först tänkte de äkta på kebaben i själva domino huset eller vad det är för hus, lär mig dom aldrig. men sedan gick vi och åt på kebaben i filmstaden. sedan kom älskade elissa&dilli. underbara tjejer det där! vi satt ett tag sedan gick vi runt och sen började vi gå hemåt mot robban när dilli plötsligt bryter ur, FAN VA FATTIGT SKA VI SE FILM UTAN GODIS?! så vi fick gå in i lidel innan haha och då köpte dilli några slags chips.
när vi sedan var hemma hos robin så såg vi the grudge 3, riktigt bra tycker jag i alla fall, men itne dom andra. (a) vi skrek och hade oss, robin skrämde skiten ur oss hela tiden. men sen så skulle dilli hem så vi följde henne till sibylla och sedan gick v in igen och såg klart filmen sen tog vi bussen hem till lindö.

hemma så åt vi som vanligt, och hade det riktigt kul sen skulle vi se på film, så vi sätter på den första typ "back in the woods" elr ngt sånt, DEN SÖG! sen satt vi på nästa för att få ett litet hopp om en lyckad filmkväll i lindö, nämnligen, animal. DEN SÖG NÄSTAN MER! aja, sen dansade vi och höll på. sedan såg vi på massa musikvideos i åratal typ, och jag provade dansen till nästan alla. men sedan så gick vi och la oss. elissa somnade och ide är ju så taskig så hon väckte henne, haha sedan så låg vi uppe och höll på sen somnade jag och så höll de på och massa. ide skärmde elissa och jag blev arg och la mig i den andra sängen, sedan höll de på mer så jag kastade saker på dom, rätt åt er! men sen somnade vi när klockan var typ hur mycket som helst.

på morgonen nästa dag åt vi frukost fixade oss sen kom min mamma och hämtade mig&elissa och så åkte jag hem, sedan pluggade jag hela dagen!

tack för en lyckad kväll! sebbejohansson, jag saknar dig!<3

/ tessaanringdahl <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0