stan med mamma&sis

idag gick vi ner på stan elr, vi rättare sakt åkte bil ner till stan. först klippte vi oss, jag hade ju då en jätte duktig tjej, (a) det syns inte men jag känner mig rätt bra. haha, i alla fall sedan gick vi ner till stan och där så shoppade vi gärnet. jag kom hem med lite saker som ni ska få se nu, (a)




svarta mjukis team sportia 199;-


t-shirt JC 179;-


kofta JC 399;-


linne JC 149;-


lång t-shirt JC 199;-


skor stadium 199;- *samma som förra året, fyfan älskar dom!*


halv genomskildnig t-shirt JC 199;-


t-shirt JC 179;-

(a) jag är rätt njöd, ville ha en peace tröja oxå men de blire nästa gång!

/ tessaanringdahl
Kommentarer
Michelle / 2009-02-17 @ 12:38:58

Hahah, jag har köpt lika dana skor! Köpte de i lördags ;)x)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0