yxbacken!

idag vaknade jag kl halv 7 eller något och fick rätt brottom. men runt 8 fick jag skjuts in till stan, badhuset. men i alla fall vi väntade på bussen och allt sedan fick vi gå in påvägen dit så satt ja o lyssna på musik o fick hålla mig för tjut hela tiden sen när vi väl var framme så fick jag&carro stå och vänta hur länge som helst på våra saker. men i alla fall sedan var vi igång.

jag och carro började i knatte backen(barnbacken) det gick faktiskt rätt bra. men carro var lite ranglig haha. saken var ju de att carro ramlade i backen jag ramlade när vi stod stilla. men i alla fall sedan kände vi oss säkra så vi tog liften upp och haha var nära på att gå av liften för sent och då kom vi på att vi skulle släppa så släppte vi för sent. men i alla fall så åkte vi familje backen, jag vet itne om jag ska kalla den familjebacken. men vi tog massa fina kort där i alla fall. sedan så åt vi och sånt och ramlade lite mer sedan åkte jag familjebacken med lisa och sånt sen besämmde jag mig för att testa själva yxbacken och jag önskar nu att jag inte hade gjort det.

när ja väl var i backen gick de rätt bra även om ja skrek lite och körde sakta men sen i slutet när det var rakt ner så gjorde jag magplask och snurrade runt och allting och så såg jag min mobil studdsa iväg jag ba FUCK. men i alla fall så alla kom och ba "hur gick de" jag ba "MIN MOBIL" hahaha, men i alla fall de va första och sista gången jag åker den backen. :) haha, men de gick väll rätt bra annars ba att jag var nära på o bryta benet och hade jätte ont i röven... menmen kul hade jag, och här ska ni få se lite kort!<3

när vi var frammei skolan så var underbara mishell där jag ba sprang och kramade om henne eftersom att jag grät mig till sömns idag. men det kmr gå bra, det är itne sista gången vi möts.<3

c ya / tessaanringdahl




carolinehagström; tack för en underbar dag. jag älskar dig massvis verkligen och lämnar dig aldrig. jag har ngt otroligt kul med dig. hoppas du aldrig lämnar mig, skulle inte klara det! vi förevigt bby.<3


Jag lämnar dig inte gumman!<3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0