2008-2009, fyfan vad fort de gick!<3

2008-2009, otroligt snabbt gick de!

Hej underbara bloggen!
Igår hade jag roligare än någonsin de slår jag vad om. Jag vet att jag alltid säger så. Men tjejer ni var BÄST! Den här kvällen klådde allting, verkligen allting, och då menar jag verkligen allt jävla ting!

städa, fixa o greja inför tjejerna!
Ja, jag kom till olivia runt 4, hennes rum såg ut som ett bombnedslag och hon sa att hon hade städat?! Och ja de som känner mig har sett mitt rum, fläckfritt! Min mamma är pedant! Men iaf, jag fick då "damp" och ja städade HELA OLIVIAS JÄVLA FUCKING RUM!, jag plockade upp allting. ställde upp alla produkter snyggt på hyllan, tog undan alla papper, smycken, busskort, skräp och allting! Ides kommentar " jag tror fan jag aldrig har sätt ditt golv såhär olivia!" och jag håller fullständigt med henne!, aso jag har aldrig sätt olivias golv, jag och min mamma kallar de stökigt när de ba ligger lite saker på skrivbordet men för olivia är  "lite saker på skrivbordet" hela hennes rum! Jag städade iaf olivias rum, duktig som fan, som jag är! Sedan var det dags för förberedelserna. Jag började med att göra bålen, och ingen är bättre än mig på att göra bål!, ni ska få recept och hela kittet sen. de blir klockrent, jag kan säga vilken ja rekomenderar och de och vilken ni kanske inte borde testa på. Iaf efte bålen, gjorde jag i ordning mig sen tog vi lite kort sen kom emelie och sen kom resten. jag dekorerade hela lägenheten med massa fina glitter saker och det!

förrätt, speeeel!, middag, spel, efterrätt, spel,  tolvslaget!!!
& ja sen när tjejerna hade kommit drack vi lite bål och så började vi så småning om att äta våra små förrätter, mackor med typ skinkost elr ngt? det var gott iaf! sedan blev det att gå in i vardagsrummet och spela "med andra ord" det var jätte kul och jag är så jävla tävlingsinriktiad att nrä ja liksom hade rätt kastade jag iväg de för o få så mkt tid som möjligt, jag skrek och allt möjligt. sen iaf blev det att äta vår middag, elr först lagade vi självklart maten och vi försökte att hålla ide&olivia borta från köket så mkt sm möjligt för säkerhetens skull, de gick inte så bra men lyckligtvist rörde de inte maten tillslut, det var jätte gott och sedan efter maten blev de för mig att göra mina special bålar till ide, och olivia och här får ni recepten bara för att ja är bäst!

tjejbålen,(den vi alla drack!)
fruktsoda
apelsinläsk
jordgubbs saft,(ejsprädd)
lime kött
energi dryck
och massa vindruvor!

jag rekomenderar det verkligen, absolut inte svårt. häll bara i lagom mängd av allting, det var jätte gott!, ganska sött men endå frisk smak!

tessans specialare till idejarf nr 1
fruktsoda
apelsinläsk
jordgubbssaft (ejsprädd)
limekött
energi dryck
ett helt champagne glas fullt med vindruvshalvor
clementin kött
och en skinksmörgås på toppen!

välj bort skinksmörgåsen och det blir toppen!

tessans specialare till olivianilsson
fruktsoda
apelsinläsk
jordgubbssaft (ejsprädd)
limekött
energi dryck
några vindruvs halvor
clementin halvor
och en ostbåge på toppen!

ta bort ostbågen och den smakar unikt!

tessans specialare till idejarf nr 2
botten av glaset ska vara lite vatten
sedan apelsin läsk
sedan fruktsoda
sedan cola
och några vindruvor
limekött
och sen toppen ska vara jordgubbssaft (ejsprädd)

den var riktigt jävla god den rekomenderar jag verkligen!

emelie♥olivia?!
olivia var jätte kär i emelie hela dagen, o hela natten och alltiing verkligen de här är olivia jag & ide, vi snackade om ngt och så gör olivia den här..
o- VA KMR EMELIE?! JUSTE EMELIE KMR! *världens största leende på läpparna!"
t-oshit äru kär elr? *bitchmin* haha
i- de här är olivia! " JAAAA EMELIE KMR, JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!"
t- *asgarv* SNÄLLA AUTOGRAF JAG ÄLSKAR DIG EMELIE!!!!!!
i&t - EEEEEEEEEEEEEEEEMMMMMMMMMMEEEEEEEEEEEEELLLLLLLLLIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEE! *asgarv*
aso det var så sjukt kul, vi mobbade henne hela jävla nyårsafton ahhahaha. de var sjukt kul iaf!

TOLVSLAGET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ja runt 10 i 12 sprang vi ut på balkongen och runt i lägenheten, hämtade champagne glasen och kameror, och jackor och allting! yes vi skrek som fan när kl var tolv, vi tog kort och grejer typ tog fett mkt kort på fyverkerierna och folket haha. sen IDIOTER JA SVÄR!!!!!!! de sköt raketer på oss! en va fan jasvär inte ens 2meter ifrån oss och small, nivet sån där fin som smäller och blir massa färger i luften. en sån spränges mit tpå oss. aso ja skrek som en galning där ja ba "VAFAN HÅLLER NI PÅ MED JÄVLA IDIOTER DRA HÄR IFRÅN!" och massa, ja vart skiiiiit arg. men de gick över sen, sen stod vi och drack vår cider och de o sfrös ihjäl och kollade på alla raketer, tog kort som vanligt tillsammans har iv säkert tusen kort haha. sen iaf blev de o öppna nästa hahah då så skakade jag skiten men pluppen åkte inte iväg så ide fick skruva liten sen åkte den iväg så "råka" ja hälla ut hälften haha, resten drack vi upp.gott asshell! hihi mina händer blev is, och fan jasvär ja hatar folk som inte är räddaom sina barn en jävla liten pojke fick smälla han var kankse 5?! fatta! vi stod där o ba AKTA!!, sen en tjej hennes kompis tände på en raket och sen kasta iväg den och´tjejen springer efter ich så låg raketen på marken o hon ba försökte ta upp dne när den small, sen stod hon mitt i aso jävla IDIOT!, haha sen iaf lekte jag och emelie blattar och allting, haha jag var iranie hon arab. haha sen iaf fick jag vara fotograf då de höll på och göra massa saker, och ja de var skitkull! hahaha, sen aos de hände massa de här inlägget kmr snart få rekordpå mest ord och de. haha, iaf. sen typ spelade iv och massa åt, cheesekake och de skit gott! sen godis, chips, jag ringde roobban så drack vi massa energidryck, tro ja har blivit beroende!!!! FUCK!!! inte ännu en sak. haha, men iaf sen gick olivia ohc emelie o la sig, jag, michelle, kelsey och ide satt o snacka sen blev ja sjukt trött så skule ja gå o lägga mig men ja va så pigg så ja sattt mig vid datan sen kmr ide och tvinga mig va uppe när ja skulle sova. så ja jag har inte sovit ngnting typ en timma kl 9 elr ngt gick ja och la mig och vakna runt 10. palla att ja ens orkar sitta här nu aos,de är sjukt. men ja, jag har nog inte så mkt mer o säga än att de här var de roligaste dagarna?! i mitt liv.de är fan KLOCKRENARE ÄN NGSIN!

jag älskar er tjejer, tack för en underbar kväll. måste verkligen göras om! & på lördag då kör vi igen!! <3

♥and hate, c ya ! / tessaanringdahl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0