borde ta de lugnt..

jag är ju då sjuk som jag vart rätt mycket nu sista tiden. hostan vägrar att lämna mig och jag har träningsvärk i hela kroppen. inget bra inget bra. imorse var det bara för mig att kliva upp ur sängen för jag hade lovat min lillebror att kolla på honom när han skulle rida. så upp och hoppa slänga i sig frukost och sedan bar det av till svärtinge där alexander rider.

när vi väl var framme så fick alexander och mia förbereda och allting det var verkligen svin kallt. som tur var red han bara i 30min han var jätte duktig och jag är faktiskt stolt över honom. bilder får ni se där nere. visst är han söt? (a)<3

i alla fall efter ridningen åkte vi förbi huset vi bodde i förut, fy... vilken förändring. det är i alla fall jätte fint sedan åkte vi och handla på city gross sedan åkte vi hem. hemma lagades de mat och panacotta. sedan åkte pappa och jag iväg och köpte 4pomelos som mia och jag ska svulla i oss ikväll. och de andra fick en marabou. iaf efter det blev det mat och efterrätt panacotta med vanilj smak och hallon i. Jätte gott! bild där nere.

jag har inte gjort så mycket annat idag är så förkyld att dagens planer ställdes in. jag orkar inte skriva något längre inlägg så jag avrundar nu genom att önska er en trevlig fortsatt helg ha det bra.

♥ and hate / tessaanringdahl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0