borgsmo igår,<3

ja om ni läste mitt förra inlägg så läste ni nog att jag skulle till borgsmo och så blev det också. Ide slutade äntligen sin franska så vi tog snabbt bussen hem. Hemma (hos Ide) så åt vi tacos som Ides mamma lagat. Jag trodde sedan att hon slog mig så jag bara "IDE HON SLOG MIG!" haha för det kändes som det så, mahin & Ide började as garva och så kom mahin och kramade mig och bara "jag tycker om dig jag skulle aldrig slå dig". Det var rätt skumt men riktigt kul.

I alla fall sedan fixade vi oss och jag och Ide kämpade med min "korsett" haha jag lovar tubtoppen satt som korsett verkligen. Men det gick tillslut i alla fall vi tog bussen in till stan. Emelie hoppade på samma buss så åkte vi vidare och stannade i söder tull. Där hoppade vi av och gick runt lite Emelie fick "damp" på oss haha för vi gick fram och tillbaka hela tiden. Sedan tog vi i alla fall bussen till borgsmo.

När vi var framme i borgsmo så fick vi vänta på Olivia som körde fel ett antal gånger. Sedan gick vi in, hängde in våra kläder i den där garderoben och allting. Snacka om att de hade problem där. Men i alla fall sedan gick vi upp och umgicks och allting tills insläppet. Vi sprang fram till scenen och allt. sedan började det och SÖDER VAR BÄST!! Jag lovar han var klockrenast. Sara mettou var riktigt jävla duktig, ngn som har hennes låtar? skicka isåfall! Men i alla fall sedan så typ blev de pusskalas med Sami innan han skulle dra. Sedan typ var de slut och så drog vi. Jag skämde ut mig framför massa haha som vanligt typ. Sedan kom Ides pappa och hämtade oss och så åkte vi hem,

Hemma åt vi mat och allting som vanligt, sedan fixade vi oss jag såg klart Twilight och de SJUKT BRA FILM! sedan i alla fall så messade vi och snackade om massa sedan så somnade vi!<3

c ya / tessaanringdahl
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0