de svider...

har ni ngn gång känt en saknad ni absolut inte får känna?
de är precis den saknaden ja känner nu, men jag vet inte ifall ja ska kalla de saknar elr inte, jag menar jag lyssnar på en låt och alla känslor bara åker genom kroppen som ett sus, alla hat känslor förvandlas till lyckliga känslor, medans de lyckliga känslorna förvanldas till hat känslor, vilket gör att hat känslorna vinner.. jag vill inte hata, ja vill inte älska, ja vill ingenting, de enda ja vill just nu är att leva mitt singel liv, precis som alla andra singlar. ja vill vara fri, utan ngn som bestämmer. de värsta är att den här låten påminner om allt bra vi hade, vilket ja hatar mest! de allra värsta är att jag kmr ihåg precis allting som har med den här låten att göra.., våra minnen, o speciellt den dagen du skickade den till mig. och alla de orden du sa te mig, ja kmr ihåg varenda ord, och jag var så jävla lycklig. de finns saker som var bra, men saker som var mindre bra fanns det också. jag vet inte va ja ska säga, jag vet inte ens hur ja vill känna. är de meningen attja ska känna såhär? elr är det bara dagens humör? isåfall tkr jag inte alls om dagens humör, inte alls. INGENSTANS! men nu är de så att du har äntligen gått vidare, elr ja tror så iaf.. och jag har gått vidare.. jag var tvungen annars skulle ja ha vart tillbaka i skiten igen.. och då hade de ba blivit värre o värre vilket absolut inte är ngn hitt för mig, speciellt inte för så osäker som jag är. de är över nu, ja är så stolt över mig själv att ja själv kan inse de och fatta att ja ska inte behöva bli såhär. de är över nu, jag har gått vidare pågrund av saker och med hjälp av saker, du har gått vidare med hjälp av saker. de blir så när man går skilda vägar. även om du ofta har velat gå samma väg som mig har ja gjort en snabbsväng så du tappat bort mig vilket sved som fan, men de kändes som ett måste. ibland har ja velat göra en stark U-sväng och ba ramlat tillbaka till dig, men de funkar itne så. de är över nu, borta, precis allt. it's gone! it hurts to say goodbye, but it's time for it now.  en sak har du lärt mig...

håll huvet högt, och ta dag efter dag.

♥ and hate, c ya / tessaanringdahl
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0