fika på stan!

Hej bloggen!
yes, idag blev de o kliva upp ur sängen och sedan fixa mig fort som bara den för att sedan gå på stan och fika med teo. Det var jätte kul och vi snackade om gammla minnen och självklart mina killar. hihi saken är den att varje gång jag har träffat honom har jag en ny kille. Sedan snackade vi självklart massa skit, han vet nog de mesta som jag vet & ja han skyddar mig ngt otroligt. om jag säger minsta lilla så blir han dö arg o vill slå ner hela skiten. hihi, sen så ja självklart har vi massa bra minnen o varje gång ska han påminna mig om hans&min lilla pratstund i båten. & då var ja bara tvungen om o påminna honom om när jag nästan dödade honom 2ggr hahah, (a) de är minnen det!

yes jag har självklart varit barnvakt åt hela tjocka familjens barn. eliott älskar mig och blir jätte arg när han inte får sitta hos mig. det är jätte gulligt! elin och alexander bråkar om mig och bella ligger tråkig som fan i soffan haha. men ja hon är 10år? och liksom ja vill ju inte ha henne liggandes över mig och bråka om mig. haha, men iaf det har varit jätte mysigt när de har vart här för jag älskar ju verkligen barn. och så saknar jag självklart min lilla alicia, min underbara kusin! hoppas att jag får träffa henne snart!


yes, igår såg vi på film "brudens bäste man" den var faktiskt rätt bra men ingen riktig hit. mia, jag & tina delade på 3 pomelos. det var sjukt gott. barnen åt självklart från oss oxå. lilla eliott låg i mitt knä men fick gå och sova sedan. idag blir de väll också att se på ngn film, men vilken får vi väll se sen. brudens bäste man får 4 av 5 stjärnor.


yes förut såg jag på "myrmobbaren" den var faktiskt bra. de är en teknad barnfilm, annars brukar jag hata tecknade filmer men den här fick funka. jag hade liksom ingenting annat att göra.. jag har mensvärk och vill faktiskt inte göra ngt annat heller. jag måste berätta om olivias fest sen ja. ngndag? vi får se när, håll utkik. de hände massa! myr mobbaren får 3 av 5 stjärnor.

yes förut så skrev robban på msn "RING MIG NU!!!" och jag blev ju dö skraj o försökte tänka igenom om jag hade gjort ngt men jag kom inte på ngt speciellt, jahar iaf inte gjortngt som har med honom o göra hahaha, emn de var tydligen de att ja hade loggat in på msn o så hade ja haft kvar mitt namn "/sebastianjohansson.<3" & då hade ju han blivit dö glad och ja haha han fick förklara där lite så fick ja förklara att ja logga in i ett annat data. men ja misstag misstag, de är borta nu, (;

iaf nu ska jag gå och fortsätta vara barnvakt, sedan får ja väll hitta på ngt med alex elr så får ja vahemma o va barnvakt och se på tv o mysa med smålandsfolket, för de va länge sen som bara den!

♥ and hate, c ya, / tessaanringdahl


eliott min sötnos! <3

Kommentarer
Julia / 2009-01-06 @ 17:13:04

va sööööt!:D


tessaanringdahl / 2009-01-06 @ 17:15:45

svar till julia:

ja visst är han! hihi(a)<3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0