flumdag!

vaknade klockan 9 och så fixade vi oss och massa vi hade nämnligen sovmorgon till tio i 11. Vi fixade oss och åt sedan frukost sedan fick vi skynda oss med att borsta tänderna eftersom att bussen gick kvart över 10. Vi skyndade oss iväg till bussen och fick vänta där ett tag. Det regnade och det var jätte störande eftersom att minsta lilla fuktighet gör mitt hår till affrokrull. Det är inte kul någonstans så jag såg ut som en vinterkvinna med  min jacka och luva. Men iaf bussen kom och så satt ide och jag och sjöng helt omedvetet på bussen så en kille ba vänder sig om och kollar på oss så jag börja garva o ba IDE! hahaha, det var jätte kul!

Sedan var vi framme i skolan och allting var typ som vanligt, Olivia var lite seg på matten och Ide trodde att typ Sebbe fyllde år idag för att jag sa grattis på namnstan och de. Allting har alltså vart helt som vanligt. Men nu måste jag plugga eftersom att våra lärare är urdåliga på att planera in provn och läxor. ha det bra !

c ya / tessaanringdahl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0