förlåt!

förlåt så jätte jätte jätte mycket över att jag inte har skrivit något sen onsdags men de har vart så himla mycket. Sitter i skolan nu väntar på att Ide ska sluta sin .. franska haha. Sedan ska vi hem till henne och fixa oss och sedan blir det att åka till borgsmo och kolla på massa rappare, ngn som ska dit? Jag tänkte bara rabbla igenom lite vad som hänt under veckan så får vi se om ja skriver något mer om det sen.

onsdag: först blev det att åka till tandläkare, de visade sig att jag hade ett litet hål som jag skulle fixa på torsdagen. Sedan blev det att gå till skolan igen och där hade vi vanliga lektioner och allt var som vanligt sedan efter det åkte vi hem till olivia där vi lurade i alex och Ide massa saker, mer om det får jag berätta sen. Det var i alla fall jätte kul efter det så tog vi bussen till kyrkan där bestämde vi massa saker som jag&olivia ska med på mer om det skriver jag sen.. Sedan åkte jag hem med pappa och han fick ju självklart punka rätt läskigt haha. Men ja det var väll min dag!

torsdag: först vaknade jag orkade inte åka till bilden så jag stannade hemma och sen åkte jag till tandläkaren där jag lagade mitt hål jag hatar verkligen tandläkaren mest för hon var verkligen jätte dålig och jag fick jätte mycket tandvärk efter. Men i alla fall sedan åkte jag tillbaka till skolan och så åkte vi klockan ett till eber och där träffade vi sami och hans vänner sedan var det massa visningar och prova på. JAG SKA LÄTT TA EBER! Men iaf jag har inte haft några lektioner idag och ingen kan förstå hur lyxigt de känns!

fredag: yes äntligen nu iaf så sitter jag här har ingen spanska på fredagar så väntar på att ides franska ska sluta sen kanske de blir en snabbis på stan och ja sedan får de väll bli att fixa sig i lindö sedan blire rapp och grejer och mat och sedan hem igen för att ha de ännu roligare. dagen&natten kommer bli klockren!

ha det bra ! / tessaanringdahl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0