gott nytt år, äntligen ett nytt år!

Hejsan sötnosar!
yes sitter hemma hos olivia kl är 05.13 har tänk gå o lägga mig men ide fucking jävel är inte ett dugg trött, olivia ska sova o de o de andra typ snackar. men ja ska ba skriva lite snabbt, iaf under 00.00 slaget så sköt massa jävla idioter raketer på oss, vi trodde vi skulle dö. sen vi drack typ massa cider o ja har aldrig pissat såhär mkt jag svär. sen jag har pratat väldigt mkt med robban i telefon o de, mi älskling!! saknar alex som fan oxå, min mobil dör så ja får typ damp. ska ladda imorn, hoppas inte mamma kmr för tidigt, iaf vi har haft de så sjukt jävla kul. klockrenaste nyår ngnsin jag lovar! jag har gjort massa bål och sen öppnade ja champagnen o de haha sådär spruta nivet. o emelie o ja har lekt  blattar sen va ja fotograf när kelsey, emelie och michelle gjorde massa aso jasvär vi har garvat hela tiden!! ROLIGASTE. <3

äntligen nytt år, äntligen en ny start, äntligen ett nytt liv!

♥ and hate, c ya / tessaanringdahl
Kommentarer
MLI / 2009-01-01 @ 17:08:50

hahaha, bästa!

"VAH SAH DOH?!"

"Jag ar iranie"

"Oki, jag ar arab"

:D <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0