igår & idag.

Hej bloggen
tänkte skriva lite om idag och det jag gjorde igår..

igår: yes efter att ha känt att jag inte mått något vidare bra i skolan gick ja då hem till min älskade pappa, men ingen va hemma. men jag tog de lugnt och sedan kom andreas och hämtade mig så vi åkte till opel och fixade lite saker till bilen sen blev de att åka hem. När jag väl var hemma låg jag mestadels i soffan och såg på tv, sedan ringde rasmus och vi pratade och lite sånt sedan så såg jag lite mer på tv tills Hannes ringde, haha det var jätte kul att snacka med honom. Han skulle till doktorn för att han hade ont i sin handled och så ramlade han nästan på vägen dit och jag trodde jag skulle garva på mig för han ba i telefonen " o herre gud" o massa aso det var jätte kul verkligen. Sedan iaf så skulle han in till doktorn så vi la på och sedan ringde han igen och så snackade vi ännu mer och sedan bröts de så han ringde upp igen och så fortsatte vi. Han sa att jag hade blivit jätte duktig på att prata normalt så att han förstod haha.

sedan när vi hade lagt på blev det att sätta på 4an för då började nämnligen Let's Dance. Hoppas ingen missade? Jag tycker verkligen inte om blondinbella så jag satt hela tiden och hoppades på att hon skulle göra fel eller något. Men iaf vi får se nästa gång om hon går vidare elr inte, jag hoppas däremot att hon åker ut. Men iaf vi åt godis och hade de mysigt framför tv:n tills jag fick något otroligt ont i magen och gick och la mig.

idag: ja jag vaknade åt frukost och massa sånt. sedan fick ja lite utskällningar och massa sånt. men också beröm vilket kändes skönare. men sedan har jag inte gjort så mycket mer har ätit lite lunch och så men jag har fortfarande jätte ont i magen och mina händer är iskalla vilket inte är så värst skönt. nu sitter jag och lyssnar och pratar med vänner. ska se vad som händer sen. ha det bra!

♥ and hate. c ya ! / tessaanringdahl
Kommentarer
Anonym / 2009-01-10 @ 15:46:32

Du ä ba avundsjuk på bella för att hon ä snyggare, har 1000000 fler läsare än du&KAN dansa. LOL! Puss.

Tessan / 2009-01-10 @ 17:20:33

svar till anonym:

jag är inte ett dugg avundsjuk på bella. Men du nu är så villig att tro de så visst du har all rätt i världen att tro det, men de vet ja väll bäst själv? Du har väll ingen aning om ifall jag kan dansa eller inte?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0