it's friday, thanx god!

jag har en sak att berätta, aso en rolig sak. Haha nu lät det som om det var en jätte stor hemlig, grotesk hemlighet eller så, men det är det inte! En morgon åkte jag in med min mamma till stan, och så brukar jag då vara hos min lillebror innan skolan början så han skulle äta frukost och jag har alltid vetat att han gilar att mixa med mat och allting men smörgås med ketshup låter faktiskt inte ett dugg gott. bild finns där nere..

men iaf idag vaknade jag upp klädde på mig fixade mig och allt möjligt sedan gick jag till alex för att sedan gå med honom till skolan, sen i skolan hade vi no en stund tills ide och jag hade tid hos SYV. Vi gick till syv och gjorde vårat gymnasieval, verkligen jätte pirrigt var det. Trotts ides jävla konstiga frågor så stod han iaf ut med oss. Jag valdra NS på eber och ide NV på Eber. det kändes bra, men det var jätte pirrigt och fjärilarna i magen var inte längre bara i magen utan hela kroppen. jag har gjort mitt val för livet nu! men iaf det gick bra, sedan hade vi rast och ja tänker inte ta upp vad som hände på rasten av olika anledningar..jag tänker inte skriva någonting om det för jag ser det inte riktigt som tillgängligt för andra. i alla fall.. jag vet inte riktigt vad ja ska säga mer om skolan men ja vi fortsätter vadsom hände sedan..

jo självklart så stannade vi kvar ett tag i skolan som vanligt och med ett tag menar jag 2timmar hahaha, (a) i alla fall först var vi med sebbe&rasse vi skulle egentligen med dom på stan men vi orkade inte så vi stannade kvar ännu längre i skolan och var med andreas. ide och andreas brottades och jag vet inte vad, en sak är säkert i alla fall jag kallar det inte brottning.. sedan blev jag så sugen på energidryck att vi gick till Netto och så köpte jag ju självklart en och så drack vi upp den och ide köpte sin cola som jag fortfarande har kvar i min väska. sedan så hade vi inget att göra så vi messade sebbe och frågade var de var, rasse hade redan åkt hem så vi tog spårvagnen in till stan. ide hade damp hela tiden och jag bjöd andreas på spårvagnen bara för att jag är så snäll. sedan var vi istan och ide är tjock så hon åt på donken. sedan drog andreas och så satt vi på donken sen gick vi omkring sebbe köpte cola som ide drack upp.. alltså ja de gamla vanliga.. sedan var de dags för ide och åka hem jag lämnade av henne på bussen och gick sedan hemmåt.

när jag började närma mig mitt gamla hem, och där min syster bor så var jag bara tvungen att gå och hälsa på. Rose öppnade dörren och hela hon sken upp. Sedan såg Reannah att det var jag, sedan berättade jag om min drama dag och ja de vanliga där också. jag hjälpte till att baka och sedan bestämde vi att vi ska ha en "sleep over" snart igen, frågan är bara när? men de fixar vi. i alla fall efter det gick jag hem sedan så hände väll inte så mycket mer..

♥ and hate, c ya!  / tessaanringdahl

Kommentarer
misheel / 2009-01-18 @ 15:36:35

inte visste jag att du hade bild pâ mig :) hahaha , <3 by the way , din lillebror är huuuur sööör som helst pâ bilden när han rider:)

Puss puss <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0