just feelings.

ja kan fan inte hjälpa de, när ja ser dig blir ja fan rädd.. ja vill fan kunna krama dig och snacka som en vän men de går inte, inte i verkligheten ja skäms för mkt.. ibland undrar ja vf ja gjorde som ja gjorde, var de ba för ja hade lust o ville hitta på ngt annat på just den dagen.. aso? seriöst, ibland är ja dum i huvet, elr rätt ofta. men vi båda måste förstå att de är slut o vi måste gå vidare.. okej? jag önska ba att du hade kommit te mig i morse och kramat mig för i morse kändes de som när de va vi.. o de hatar ja! jag vill inte. men skitsamma de är över de är borta, o de ska bort ur mitt huve.. FÖRALLTID! för jag vill inte längre, ja vill faktiskt inte. de gör ont inom mig o få höra allting, o känna allt o aso nej fan ush, bajs i de. de blir inte vi igen, ja kan inte fortsätta såra folk på de sättet ja gör, de är inte på meningen och de har de aldrig vart, jag kan ba inte rå för hur de blir o att ja är så jävla osäker på mig själv. men de är lugnt, du får gå vidare nu förlåt, ja förstår att de kanske inte är så lätt men aso ibaldn vill ja att du ska gå vidare o att du ska träffa ngn som är så mkt bättre än mig för tro mig de finns sjukt många personer som du förtjänar. men de finns ingen som förtjänar dig för du är underbar helt klart, du respekterade mig som fan ingen annan de ska du komma ihåg! jag dissade inte dig för att ja kände för de, jag dissade inte dig för någon annan, du är bara för perfekt för mig kom ihåg de! du får de mkt bättre utan mig. du är en av de bästa kom ihåg de okej?! du kmr alltid ha en plats inom mig!

ska följa min systers regler " u can look, but u can't touch"

<3

♥ and hate, c ya ! / tessaanringdahl
Kommentarer
;) / 2009-01-10 @ 23:09:49

ja vet de är till mig =)

Tessan / 2009-01-11 @ 11:25:46

svar till ;) ;

Jasså de är du så säker på..


hej / 2009-01-13 @ 18:32:01

Är det sebbe det handlar om?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0