känslolösa jävlar!

tänk att de alltid ska finnas idioter som bara vill förstöra, om man tänker efter finns de jävligt många sånna, de är som man säger "världen är full av idioter" och till er önskar ja de värsta, men egentligen de bästa bara för att ni någongång ska kunna växa upp och finna ngt inom er.. ngnting som kanske kan på värka oss andra på ett bra sätt ist för dåligt. hur skulle de va? skulle inte de va mkt bättre om alla mådde bra, utan att ni gjorde ngt bra ist. ist för att ni ska gå runt o få andra att må dåligt bara för att de känns bättre för er själva kan ni väll skada er själva ist för o skada oss andra elr vf inte finna de rätta inom dig och göra något bra för alla, så att alla mår bra. jamenar vi bor på samma jord, de som drabbar mig kmr islutändan att drabba dig vilket fall som helst. och folk som säger "jag bryr mig inte" hah, jasvär alla bryr sig. de finns inte en jäval som kan va så känslokall, om den inte har något fel i hjärnan. känslorkalla idioter behövs inte heller. jamenar alla behöver käsnlor, alla känner känslor, alla vill känna känslor, och de kommer alltid att vara så ingen jäveö kmr aldrig någonsin komma ifrån de, de spelar ingen roll vad de är för känslor bra elr dåliga de kmr alltid att finnas där. de är bara så. jag är också trött på alla som alltid ska få omkull personer, jag är en jävligt svag person och istortsätt alla kan få omkull mig med bara något ord, ja är så jävla känslig så det är sjukt. om en person säger "din jävla hora till mig" elr ngt liknande, jag anske skrattar och ler på utsidan men insidan gör de ont som in i helvetet. och skrattet är ingen lycka utan ett patetiskt garv åt just dig som säger de! , de är precis vad de är. tänk den dagen då ja inte orkar ställa mig upp igen, jasvär ja kmr önska de värsta till den personen som fått omkull mig då och alla andra personer som alltid ska förstöra för alla andra då också, och de kmr jag göra till sista andetaget. och folk som säger "hora, fitta, bög, ful, äcklig" och allt vad man kallar varandra, bara på "skoj" aso vad äre som är roligt i det hela? visst om den andra personen är med påt typ, "haha fan käften merej din hora" aso okej? de accepterar jag, men när folk börjar kalla än de utan andledning och sen när man ställer den personen mot väggen och den börjar snacka bullshit om att de va på "skoj" och "jag mena de inte" och "jag trodde du va medpåt" de är ju bara SKIT! seriöst, ja ser bara skit i det där.

de värsta för mig är att jag har en vän, underbar som fan. men ibland kan min vän ändras till någon helt annan, bara för den har umgåts med en annan person, annars kan vi alltid snacka om allting, skapa minnen och ha det hur kul som helst men sen när den där andra personen kommer in i bilden då blir de helt annat, då äre typ"when i'm gone" de är sant, jagvet jag kanske överdriver men jag gör faktiskt inte de nu. min vän är helt underbar och jag skulle göra vad som helst för att kunna umgås med min vän utan att den här personen kunde lägga sig i en enda gång.

jag hatar verkligen sånna människor och tål absolut ingenting med dom, och aso de värsta är att jag blir drabbade av sånna här människor istort sätt hela tiden, var jag än går, vart jag än är och allting sånt. spelar ingen roll personerna älskar att förstöra för mig .. men de finns en mening folk borde börja tänka på och de är..

"behandla folk så som du själv vill bli behandlad."

och ja ni vet vilka ni är, ni behöver absolut inte ta åt er, deär inte riktat mot er. jag älskar er och jag är så otroligt tacksam över all hjälp ni gett mig. jag älskar er obeskrivligt mkt!<3

♥ and hate, c ya ! / tessaanringdahl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0