magvärken lämnar mig inte ifred!

Hej Bloggen!

Jag är fortfarande sjuk och har vart de sen i fredags, jag vet inte riktigt vad för slags "sjukdom" jag har åkt på. Kanske lite känslor blandat med mensvärk? Nej jag vet faktiskt inte. Jag ska i alla fall försöka att sluta upp med att ta åt mig allt skit som händer runt om mig. För oftast så är det faktiskt inte mitt fel. Idag mår jag väll lite bättre än igår i alla fall så det blir att gå till skolan imorn. Jag tänkte berätta lite om vad jag gjorde igår också.

Igår;
Efter att ha legat hela dagen framför tv:n och fixat massa här på bloggen så släpade jag iväg mig till Hageby. Där köpte jag och mamma Kebab. Jag fick ju självklart bestämma vart kebaben skulle handlas eftersom att jag är mest kräsen i familjen efter min lillesyster Isabella. Så istället för att åka till det stället vi åkte till förra gången där de inte alls såg fräscht ut så åkte vi till Hageby Grillen. Jag lovar att bättre kebab kan ni inte hitta. Till Isabella och Oskar köpte vi Happy Meal.

När vi sedan kom hem så blev det att äta direkt för att inte maten skulle bli kall. Det kändes ovant att Oskar var uppe samtidigt som oss och åt med oss i vardagsrummet, vi visste inte om han skulle klara av de helt eftersom att han är rätt sprallig av sig. Men vi åt vår mat och de gick hur bra som helst. Sedan var de dags för "bedtime" för Oskar då han blev rätt trött. Men han hade ganska svårt att sova han vaknade flera gånger och vi märkte att något var fel, han hade alltså blivit sjukare. Mamma ringde sjukhuset men de bad oss ringa imorgon igen. (idag alltså) Självklart såg vi körslaget och stackars Nanne åkte ut. Jag tyckte att hon i singing bee skulle åka ut eftersom att de inte gjorde sin låt något bra + att den var så kort. Men men, huvudsaken är att Erik är kvar! 

 Idag;
Idag vaknade jag av att familjen skrek på mig som vanligt att det var frukost, de är så jag brukar vakna på helgerna när jag är hos mamma. Ibland kan man tro att de brinner så högt de skriker. Menmen upp och hoppa blev de runt 9.00 och det gulligaste som finns är när Oskar säger mitt namn, han säger dock (Tete) men de spelar ingen roll. Men direkt när jag satt mig vid matbordet så skrek han "TETE!" Och då vaknade jag genast till. Efter frukosten ringde mamma sjukhuset igen eftersom att Oskar kräktes i morse. De fick då en tid att de skulle åka upp kl 11.00, så just nu är dom där och pratar. Medans jag ser på någon dokumentär och lyssnar på musik. Jag måste bara dela med mig av en låt jag blivit stört kär i. Den är så sjukt skön att somna till. Vad tycker ni om den? Lämna gärna en kommentar.




Ha det bra, ♥ and hate, c ya ! / tessaanringdahl
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0