nyårslöfte!

jag har aldrig i hela mitt liv haft nyårslöften men i år, de skulle ju bli speciellt då. jag skulle ju va med älsklingarna, bästa brudarna så jag blev tvungen! + att vi hade bestämt att vi skulle skriva det också. så här har ni mina nyårslöften som jag ska försöka hålla, vi får väll se hur de går med de... (a)

1. ALDRIG bli tillsammans med en kille jag inte känt längre än en månad, och har vart på g med ett tag!
2. Va med Ide och Olivia nästa nyår!
3. Hålla kontakten med Ide och OIivia trots, gymnasiet!
4. Minst VG i alla ämnen!
5. Inte kalla Olivia kossa
6. Alex måste acceptera killen innan ja blir tillsammans med honom.
7. Ordna tjejfest för bästa brudarna!
8. Ordna check lista med ide!
9. Åka utomlands eller någon annan stad med vän
10. Färga håret blondare!

ja hoppas verkligen att ja håller det där nu, hihi(a)


and hate, c ya ! / tessaanringdahl

Kommentarer
bv <3 / 2009-01-01 @ 18:02:57

bra löften tycker jag :) <3

Michelle / 2009-01-01 @ 18:51:17

Hahahahhahah , men hon är jue en kossa/gris ;D

misheel / 2009-01-02 @ 12:33:06

skit bra lÖften tessan och jag tror du kmr hâlla dom<3:)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0