promenad med syskonen!<3

Hej bloggen!
De är inte ofta ja tar ut mina syskon för en liten promenad men idag kände jag ett tvång till o göra de så jag tog med våran systemkamera och tog lite härliga bilder som ni sedan ska få se där nere. jag älskar verkligen mina syskon fan! jag vet inte mkt mer vad ja ska säga, jag tkr att bilderna ska få tala för sig idag!

men självklart ringde mina favorit killar idag, arvid&tim, det var längesen som fan men jag saknar er faktiskt mest fortfarande och jag lovar fortfarande att jag ska komma och hälsa på er så fort jag bara kan. det var jätte kul att få snacka med dom sen så pratade vi lite i msn då självklart och jag kunde inte låta bli att ta kort på dom så här kmt några härliga kort på arvid&tim. <3





Kommentarer
misheeel / 2009-01-07 @ 15:23:52

vad fina bilder , :) sp den första bilden pâ din bror när han gungar . skit snygga bilder :D<3


tessaanringdahl / 2009-01-07 @ 16:51:29

svar till misheeel;

hihi tack gmn!<3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0