semla*dregel*

igår så åt jag och min kära familj upp en hel semlatårta nästan. Det är så otroligt gott, men vi kom fram till att de är ju ganska synd egentligen att de börjar med semlor så tidigt när fettis dagen är i slutet av februari. Men de är väll rätt bra för oss semla-älskare ändå.

i alla fall i bilden så håller vi på att skriva om en konstnär och jag är ju inne i min "spanska period" eller jag har ju vart de ett rätt bra tag nu så jag tog ju självklart Pablo Picasso. Vilken himla historia han har bakom sig. Jag är verkligen imponerad. När han föddes trodde barnmorskan att han var dödfödd alltså död när han föddes, därför ägnade sig bara barnmorskan sig åt mamman. Det var läkaren Don Salvador *elr ngt sånt* och farbrodern som räddade honom. Tänk om han hade dött? Då hade en världskonstnär inte funits nu liksom. Aja nu ska jag plugga vidare.

På onsdag blir det ungdoms gruppen igen, jag längtar verkligen. För då ska jag & olivia garantera våra platser till Frankrike och Gransnäs. Jag längtar riktigt mycket, jag har kommit fram till att den här sommaren ska bli den bästa någonsin. Vad har ni andra för planer?

ha debra, c ya ♥ and hate, / tessaanringdahl
Kommentarer
NIKI / 2009-01-25 @ 21:35:12

fint hår du har :)


Marielle / 2009-01-26 @ 14:06:32

Skulle bli så himla glad om du ville läsa mitt sista inlägg och se på youtube-klippet om alla barnen i Bangladesh, Vietnam, Afghanistan, Nigeria, och Tanzania. Det är så himla hjärteskärande och vi borde tillsammans på blogg.se skapa någon sorts kampanj eller så. Läs mer i mitt inlägg!



Många kramar, Marielle


Josefin / 2009-01-27 @ 01:36:38

Vem av Hillary Duff och Nicole Richie skulle du helst vilja vara för en dag? ;D


tessaanringdahl / 2009-01-27 @ 18:02:11

svar till Josefin:

Hej!

Hm, jag har ingen aning, Hilary Duff har ju en jättefin sångröst och jag har alltid velat sjunga. Nicole Richie är ju så himla smal, men hon har nog mest pengar. Jag skulle nog ta Nicole Richie. :) dudå?


tessaanringdahl / 2009-01-27 @ 18:04:10

svar till Marielle:

Hej!

Klart jag ska läsa. Jo det skulle ju vara riktigt häftigt och bäst utav allt de skulle ju få folk att tänka till lite kanske? :)



Kram !


tessaanringdahl / 2009-01-27 @ 18:05:49

svar till niki:

Tack så mkt, vad gulligt! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0