skäms tessaanringdahl..skäms!

Hej bloggen!
Idag hade vi massvis med lektioner som vanligt, men på onsdagar måste jag säga att vi har ovanligt många! Vi började med idrott, innebandy. Det gick väll okej, jag var depp hela tiden. Något enstaka smile tittade fram i smyg ibland, anledningen till att jag är depp har jag faktiskt inte lust att ta upp här. Det håller jag nog för mig själv och mina närmaste. Jag har inte haft de så bra är det enda jag kan säga.. Men iaf folk är som dom är.. synd det! Men jag ska inte sitta här och snacka skit om någon för det är bara något otroligt töntigt och barnsligt så jag släpper något roligt istället. Men vad?! Jo faktum är det att jag har fått två låtar i huvet och har i stort sätt gått och nynnat & sjungt på dom hela dagen.. Inte bra allt eftersom att ide kommer o reta mig resten av livet.

I matsalen idag blev de lite kaos då vi pratade om det här med att jag hade fått de här låtarna ihuvet ide fick då skrattatack och sa "Tessan har lämnat sitt hiphop & RnB liv" jag blev då lite ilsken och tog hennes mjölk och kastade det över hennes mat och hennes hand. Haha det enda ja kan säga är att 4världskriget var nära på att bryta ut på ljuraskolan. Det var riktigt kul iaf. Jag har i stort sätt vart depp hela dagen. Men det har också funnits tillfällen jag har haft det riktigt bra... vilka vill jag inte säga, vem vet de kanske kmr fram sen ngn dag?(a) Ingen fattar, o ingen ska fatta haha. För de är bara jag som vet! *och nej johan&johannes INGET SNUSKIGT!* Men iaf jag har inte så mycket att berätta om idag bara det att jag har läst runt lite på några bloggar. Gick in i Kissies blogg. Hon är duktig på att blogga men jag gillar inte hur hon betér sig och är. Hon står tex och strular med en kille samtidigt som hon pratar med sin vän i telefonen + att hon har en kille vid de tillfället hon är otrogen. Ja, jag tycker i alla fall att det var riktigt omoget och något otroligt barnsligt och orespektabelt. Man gör bara inte så! Jag hittade också en annan väldigt bra blogg tycker jag, en negativ blogg! Det står ingenting possitivt i den. Fast från min sida så tycker jag att den är väldigt possitiv eftersom att han skrvier skit om folk som inte jag tycker om. Jag säger ba KÖR HÅRT! haha. BlondinBella & Kissie hater!! <333 Kärlek till de killarna som håller på med det. Haha. Men i alla fall borde börja avrunda nu innen jag babblar iväg allderless för mycket.

Ha det bra ! c ya / tessaanringdahl.
 
Coldplay - Talk


Killers - Human

Jag lyssnar inte på sån här musik egentligen men lyssnade på radion imorse och då spelades de här!
Kommentarer
Henrik / 2009-01-14 @ 20:23:38

Bra musik Tessan, sånt ska du lyssna på! :D


tessaanringdahl / 2009-01-15 @ 18:20:44

svar till henrik;

Haha, jag vet inte. Låtarna är ju rätt bra. Men det känns inte som om det är riktigt jag som lyssnar på den här musik. Jag lyssnar ju trots allt bara på RnB Hiphop, o duvet. Men när jag hörde de här låtarna fick jag dom bara i huvudet... tragiskt som ide brukar säga, ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0