skärpning på gång....

Hej bloggen!
Yes de är skärpning på gång hos therese ringdahl, jag ska sluta säga "fan" i varje mening och allt sånt. jag har fått endel utskällningar för de nu för att endel har läst min blogg. de är jätte kul att de har tagit sig tid att läsa min blogg men att de inte gillar de ja skriver och mina ordval är väll en annan sak så nu blir det skärpning. Jag ska också utnyttja min svenska helt och hållet nu, jag har ju trotts allt MVG.

jag hoppas ni blir nöjda nu och kanske i alla fall kan vara stolt över mig och de jag skriver. Det skulle vara kul någon gång att få en liten uppskattning för att ja skriver ner mina minnen och min ilska istället för att ta ut de på någon annan.

ha det bra ! / tessaanringdahl
Kommentarer
Anonym / 2009-01-10 @ 16:01:20

Du ljuger, du har inte MVG i svenska.

Tessan / 2009-01-10 @ 17:25:02

svar till anonym:

Nämen oj, har du kollat upp mina betyg då eller? Om jag ska va riktigt ärlig mot dig nu så tycker inte jag att du borde lägga dig i så mkt och lägga ned så mkt energi som du gör just nu.. Jag har MVG i svenska och är stolt över det. Om bevis behövs för att du ska tro på mig så visst, bild kmr snart på mina betyg!


Johannes / 2009-01-10 @ 22:13:49

Det låter bra, mer versaler, punkter och mindre förkortningar åt folket.


Tessan / 2009-01-11 @ 11:27:14

svar till Johannes ;

Ja, Visst är det bra! Fast vi får väll se om jag inte faller tillbaka lite i alla fall, det känns nog inte annars som om det är jag som skriver.


Johannes / 2009-01-11 @ 15:19:21

Fall inte tillbaka i gamla vanor, det ser SÅ mycket bättre ut och det är SÅ mycket lättare att läsa.^^


Tessan / 2009-01-11 @ 15:38:49

svar till johannes:

Ja, jag får väll försöka. Jag kan väll lära mig jag också. (a) Tack förresten, jag uppskattar din åsikt! (för en gångs skull)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0