skridskoor, stan &hageby!<3

Hejsan!
yes idag blev de så att ja sov ju då över hos pappa och så vaknar ja mitt i natten av att min bror skricker på mia så de blev ba för mig o ta upp honom och gå in med honom till mia&pappa. så sen gick ja o la mig igen och somna om, så sen vakna ja av att alex väkte mig sedan så gick ja upp o fick brottom som fan hade ba en halvtimme på mig o fixa matsäck o allt. iaf så ja jallade som fan, sen iaf så gick ja o mötte alex&jacke o ja släpade väskan efter mig så tung va den. haha, så iaf sen gick vi te skolan.

gunilla&marie (mina mentorer) snacka som fan i typ en timma o grejer, o vi har nytt schema igen o allt. o så iaf sen ide, jag, olivia och rasse är så lata att vi tog bussen till söder tull sen väntade vi med klassen på bussen till himelstalund. så iaf så kom bussen o vår klass aso på bussen vi skriker som om vi aldrig åkt buss förut. men iaf sen va vi framme..

vi fick först sitta o kolla på prolympia som åkte sen var de vår tid dårå, så åkte typ massa först ja satt då med massa och sen typ snackade jag&robban med gunilla&marie om lite hemligheter hahha. sen iaf så bestämmde sig jag&robban för o åka skridskor dårå, så ut på banan var robban hahaha och ja jag vet inte om ja ska kalla honom rangelkungen elr shakethatasskungen? hahha han skaka o liksom aso ja vet inte vad han höll på med. jag var dårå lite säkrare. men inte lika säker som rasmus så han fick typ åka lite med mig hahaha, iaf sen gick vi ut o åkte o de sen in o sen ut aso vi var överallt sen iaf åt ja min pomelo. hahahaha, ja har fucking inte ätit ngt på hela dagen iaf sen tog ja & klassen bussen tbx, sen iaf så stod ides&min buss precis framför så vi kalla som fan o vi höll på som idioter, o ja ramla nästan i bussen haahahaha o min påse gick sönder o sen slog ja huvet i den där grejen i taket fyfan vad vi garvade.

iaf sen efter de gick vi hem te mig o ide &min bror aso kära or what?! hahahah, sen iaf så tog vi bussen tbx till stan där vi låste in våra saker, sen diskuterade vi o allting o de va skitkul hahaaha, O DE FINNS SAKER VI ABSOLUT INTE KAN FÖRSTÅ?!?!??!?! haha, men iaf de fixar sig, hahha. sen iaf messa vi typ massa så elisabeth, andreas, rasmus, adam, och alex kom hahaha. så va vi en stund o gick omkring o allt,  o tim ringde ja haha så söt. sen iaf åkte ja hem för ja skulle te mormor o träffa släkten, o mormor fyller då år . grattis mormor!

iaf jag åkte hem o hemma typ snackade vi o massa o allting, sen typ åkte vi hem te mormor o vendela o de va redan där så ja skvallrade om endel saker för vendela hahaha, o hon trodde mig inte typ. men aso ah, sen sa ja lite grejer o sen lyssna vi på min músik, bästa elr hur vendela? sen ringde hannes o så snacka ja med honom typ as länge haaha, de va sjuuuukt kul sen typ gjorde vi massa o sen iaf så åkte ja hem.

sen hemma snacka ja med massa o allt, o så missade ja estebans samtal de va icke bra. men iaf sen typ senare gick ja o la mig..

c ya ! / tessaanringdahl
Kommentarer
Anel / 2009-01-13 @ 17:29:22

haha :)

ja bor i hageby

men ja ska flytta 1 april till..... LJJUURRAAA :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0