sleepover!<3

skolan idag som vanligt, hände ju inget speciellt ide och jag var trötta som bara den sedan var det dags för oss att dra oss till stan. vi drog med oss Sebbe och Rasmus. På stan sprang vi runt över allt och sedan mötte vi Sara den sötnosen så var vi med henne sedan tog Sebbe, Sara och Rasmus bussen hem medans Ide och jag gick runt lite sedan sprang vi typ till bussen. Precis utanför bussen väntade Felicia den sötnosen på oss så vi satt oss i bussen sedan åkte vi till Karaten. På karaten fick jag ta kort med Felicias kamera. Bara för att jag är K.U.N.G! haha men i alla fall jag hoppas de blev några bra bilder.

Efter ides karate så åkte vi bussen in till stan igen där vi köpte godis för 80kr. Haha tjockisar. Men iaf sedan tog vi bussen hem efter ytterligare en sväng på stan. På bussen mötte vi Ides Mamma Mahin, *bara för att jag har lärt mig deras namn!* haha jag är fan bäst. Men iaf sedan när vi var hemma så var vi på Ides rum och larva oss och dansa som vanligt. Sedan skulle jag härma Ide med en karate spark på boxningshänggrejen och så prickade jag fel och fick jätte ont i foten så föll jag ihop och råkade mosa Ide haha. Sedan i alla fall så var det mat. Persiska kotlettet, jätte gott!! Sedan såg vi på Galan, jag och Ides föräldrar alltså, för ide satt bara med den där jävla datan! Men iaf sedan gick vi upp och så ringde jag Rasmus och sedan la vi på och Ide lyssnade på den där JÄVLA LÅTEN HELA TIDEN. De är tydligen våran låt nu, minnes låt liksom. Men den söööööööög, men hon fattade inte det. Men i alla fall sedan så skulle jag boxas lite med hennes boxningssäck och så råkade jag slå först ashårt på boxningssäcken och isället för att ta bort handen så råkade jag slå med andra handen på boxningssäcken så jag fick jätte ont. Sedan hände massa mer och sedan såg vi lite av en film och sen somnade vi.

UNDERBAR dag verkligen!<3

/ tessaanringdahl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0