sommar, jag behöver sommar!

Hej alla underbara små/stora läsare.

Jag längtar något otroligt till sommaren. Gör ingen annan det? Tänk värme, slipper ha skor på sig, jacka och allt sånt där klumpigt. Och friheten att ba kunna sätta på sig ett långt linne/t-shirt och ba gå ut. Nästan allting är fint på sommaren oxå, alltså klädmässigt. Jag älskar att gå omkring i Ljura och stan på sommaren. De känns så himla underbart. Och sommarlovet måste ju va de bästa och friheten att man inte behöver tänka "ah imorn är det skola, måste lägga mig skapligt!" Nog för att jag somnar runt 10-11 varje kväll. Utan på helgerna då kan de bli en aaaaaning längre. Jag vill bara ha hit sommaren nu, precis nu. Kunna bli brun, naturlig och fin! Jag älskar sommaren, de är då ALLT händer. Det är då de flesta minnerna skapas och man verkligen känner att.. DE HÄR ÄR LYCKA! Även om det finns endel regniga och kalla dagar även på sommaren i sverige så känns de endå bättre av att "Det är sommar" aso jag kan inte släppa de jag vill ha sommaren nu!, kan inte tiden skynda på lite! Men först vill jag ha hit Mars, månaden alltså! För då fyller jag 16 och får äntligen öppna massa mer presenter, om jag nu får några. Men jag skulle nog hällre vilja ha en resa. Det skulle bli kanon.

Eftersom att jag har vart depp hela dagen idag så börjar ja äntligen bli på bra humör med tanken på att det bara är 4månader kvar tills sommarlov. Jag räknar tro mig. Jag önskar ba att jag hade massa pengar så jag kunde beställa en resa till typ Thailand, or whatever. Bara så att jag kommer ifrån kylan ett tag. Det är så fruktansvärt kallt och mörkt! Bjud mig på en resa till Thailand så blir jag på bättre humör, typ året om! Men iaf nu ska jag fortsätta att smsa med mina underbara vänner och sötnosar. Jag älskar dom!

Kolla här vilka härliga bilder, kände mig bara tvungen att sukta er oxå. Kolla så bruna vi alla var!

Kommentarer
Johan / 2009-01-14 @ 20:37:43

ÄLSKA VINTERN!!!!!!!!!!! (NOT)

tessaanringdahl / 2009-01-15 @ 18:17:59

svar till johan;

Jag tänkte väll där ett tag, du är väll endå född runt där? (a)


Anonym / 2009-01-15 @ 20:41:31

varför har du massa hor bilder påre själv? ^o)

Anonym / 2009-01-15 @ 20:42:13

varför har du massa hor bilder påre själv? ^o)

veronica / 2009-01-15 @ 20:49:24

sv: ja jag tycker att du har helt rätt! :) föredrar Kenzas blogg men jag läser ändå båda två och ibland är BBs blogg också bra :)


tessaanringdahl / 2009-01-16 @ 20:34:54

svar till anonym:

du känner antagligen inte mig eftersom att du skrivet att jag är hora och då har ja ba frågan till dig, vad döljer du? Står du inte för dina åsikter? Berätta vem du är istället. Jag tar bilder precis hur jag vill så du behöver inte bry dig!


tessaanringdahl / 2009-01-16 @ 20:36:02

svar till veronica:

Oh vad skönt att någon tycker som jag! Jo jag hatar henne, jag har ba läst hennes blogg någongång men jag blir så irriterad på hur jävla korkad hon är. (:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0