SYV snack!

Hej underbara läsare!
Idag, hm vad hände idag? Jo vi först hade massa snack och sånt i skolan och de. Sen var de lektioner och allting precis som vanligt skolan var rätt seg idag. Det var inte ett dugg skönt. Jag har ingenting riktigt och säga.

Bara det att jag och ide gick och snackade med SYV idag om det här med gymnasiet. Vad det är för skildnad på NS och NV. Skildnaden är ju de att NV är det mycket mer matte och No och de gäller då att man tycker om det. Ns är allt i ett liksom. Matte, No, So, Svenska och hela kittet. Ungefär lika mycket. Men jag har blivit säker nu NS på Eber blir det bästa för mig. Och i 2an Antingen NS SP och antagligen om det innehåller bra skaer så tar jag NS mixad i 1an dårå. VI får se hur det blir jag ska snacka med SYV om det för han skulle ringa sin kolega. Och jag och ide bokade tid för mig, ide och Olivia till Fredag att vi skulle göra vårat gymnasieval. Jag kan inte förstå att det blir som vårat val för livet! Det känns helt omöjligt. Jag har gjort många val i livet. Enkla, svåra, stora, små, fel och rätt men de här valet handlar om min framtid. Alltså bara min framtid ingen annans och de är det som är så overkligt att om jag väljer en linje nu så ska jag alltså utbilda mig till det och jumer jag tänker på det destomer nervös blir jag.

efter skolan blev det att vänta med sara på calle hennes boi och sedan på sofia sedan var jag kvar en stund till tills alex drog med bussen och sedan blev det dax att dra sig hemmot. Och så ringde jag självklart Andreas för att tigga skjuts så han kom och hämtade mig så fick jag åka bil hem. Skönt!

c ya / tessaanringdahl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0