torsdag...

dagen var rätt seg faktiskt, i alla fall i början. Jag har börjat bli jätte förkyld och hostar mestadels hela tiden. ja dagen var somsakt rätt seg. vi hade våra lektioner som vanligt och allting gick bra. sedan hade vi slöjd och jag tänker inte ta upp vad som hände eftersom att jag ser de som rätt barnsligt. jag tänker inte ta upp någonting av det så därför rullar vi vidare..

efter skolan och de så blir det ju alltid så att vi stannar kvar en stund i skolan för att dröja tiden tills bussen går. jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. det hände inget speciellt jo juste..

Sitti våran matte och No lärare fyllde 40år idag så hon hade med sig sina två barn. på nolektionen blev det ju självklart kalabalik tack vare barnen och ingen kunde konsentrera sig på vad sitti gick igenom? kommer någon ens ihåg vad det handlade om? haha inte jag iaf.

hoppas alla har haft en bra dag, de har inte jag.. / tessaanringdahl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0