trött elr inte?!

HEJ IGEN!
aso jag är galen, jag skriker här i lägenheten och allting, grannarna kmr väll snart. elr så kastar väll olivia ut mig som hon gjorde med ide&michelle, haha. jag skämtar inte aso vi har de sjukt kul. och nu ska jag snart tillbaka till stora sängen där vi sitter och snackar om massa. det är verkligen jätte kul! kelsey sitter och viskar singstar, hahahaha ho får typ bara uselt. hahah, stackaren. emelie gick nyss och la sig, o olivia låg förut o försökte sova men kunde inte men jag antar att hon ska försöka nu igen, aso jag är blogg galen! jag känner att ja ba måste bogga, annars sviker jag alla fan. men jag har drukigt massa energi dryck så ja är typ fett pigg. haha michelle blev oxå fett pigg, hon va trött förut o ville sova men nu är hon jätte pigg. men nu ska ja va lite social, trodde aldrig ja skulle hinna blogga på nyårsafton aso. men ni ska få se massa bilder sen. jag har fått munsår idag oxå, :/ så sminkar över det hela tiden så att de inte ska synas på bilderna men de funkar väll inte så jätte bra. men jaja, vad ska ja göra? aja vi hörs alla!

♥ and hate, c ya / tessaanringdahl
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0