trött som en korv!

Ja det är faktiskt sant, jag är trött som en korv från fredags kväll/natt jag hade verkligen jätte roligt. Artisterna var jätte duktiga jag och emelie fick lite ont i fötterna så vi gick och satt oss ibland haha. men i alla fall igår var det lördag och alla var säkert och festa och hade det jätte kul medans jag var hemma och myste med la familia. Det kändes bra, det är ju inte så ofta jag är hemma om man tänker efter.

I alla fall igår så snackade vi om frankrike och jag har nog inte nämnt de här men jag och olivia vill hänga med kyrkan till Frankrike och så pratade jag med mamma och hon bara "Prata med andreas!" jag gick då till Andreas och hann knappt berätta färdigt innan han sa " Vetu vad therese.." jag trodde han skulle skälla på mig eller ngt så jag bara "neh vad?" han bara " jag betalar den där resan åt dig, de är klart du ska åka, dom där pengarna är ingenting, det är ju så biligt!" Jag blev då jätte glad och kramade honom och hoppade sedan vidare till mamma och sa att Andreas skulle betala åt mig. Förstå att jag har världens bästa låtsas pappa? Det är så skönt att ha en låtsas pappa som tar oss som hans egna barn. Jag tycker inte om när de är orättvist och barnen får olika, de är faktiskt jävligt skönt att mamma träffade Andreas. Men självklart vill jag ju att mina föräldrar ska vara tillsammans, för de vill ju alla skilsmässobarn? Men jag är glad att mamma träffade just Andreas för han är riktigt bra! SÅ I SOMMAR BLIR DET FRANKRIKE FÖR MIN & OLIVIAS DEL! Fyfan vad kul det ska bli. Längtar verkligen jätte mycket.

Jag tänkte nu lägga in lite bilder från i fredags. Ha det bra alla!

♥ and hate, c ya / tessaanringdahl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0