bara för att...

...jag vill ner till stan nu.

Måste köpa fetma papper, ja håller på med en hemlis. Måste göra ett kollage till mitt börllop oxå, (a) Är det inte sjukt varmt ute elr? Så varm att jag inte vill gå ut.. det är precis så jag känner men måste gå ut en sväng. Får väll dra med hunden ut på en promenad sen oxå, men ikväll ska jag vara hemma hela kvällen, dagen o allting för det blir fin middag ikväll som då jag ska bidra med massa saker. sen blir det antagligen att sitta här o förbereda allting igen.

Tänkte faktiskt göra en drink till ikväll men jag vet inte riktigt om vi har allting hemma o vi ska inte åka o handla förens måndag. Trååååkigt, vill ju faktiskt oxå ha ngt friskt och gott och drika ikväll.

Flamingo Recept.

8 cl cranberryjuice
4 cl ananasjuice
2 cl citronsour
8 cl club soda



yes vi får se hur de blir med det, (a)

 / tessaanringdahl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0