bara för jag har världens bortskämdaste bästavän..

och då menar jag inte för att hon fick massa pengar utav sin pappa utan att jag ska följa med henne o shoppa på stan, (a) hihi ja vad annars liksom? :) Imorn blir det middag med la familia nr 2 (ides familj) i söderköping på restaurang *som inte ide lärde mig stava till ;o* (a).

Just nu känner jag mig jätte glad, så ah jag måste lägga mig snart så att jag möter alla med ett fint leende imorn. Längtar faktiskt! Hoppas alla kmr ha de bra, får seom ja åker till mamma imorn.

pusspuss / tessaanringdahl
Kommentarer
idejarf / 2009-07-25 @ 01:29:31

HAHA, i love cash! <3

moa / 2009-07-25 @ 11:01:19

Fin blogg du hade! :D



KRam/ moa



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0