bedtime stories

Filmen var grym!

Jag älskade den, oftast brukar ja inte gilla sånna filmer men de var en vuxenfilm, ungdomsfilm och barnfilm på samma gång. Jag älskade den verkligen, komedi, romantik, action, animering och realistisk..(ibland) Den rekomenderar jag verkligen.



bedtime stories, trailern.

Handling:

När Skeeter (Adam Sandler) var liten bodde och arbetade han på det mysiga lilla hotell som hans far ägde. Dock var Skeeters pappa en bättre familjefar än företagare vilket resulterade i att företaget gick i konkurs. Skeeters pappa tvingades sälja verksamheten till en man vid namn Barry Nottingham (Richard Griffiths) men innan han gick med på att sälja hotellet fick Mr Nottingham lova att Skeeter skulle få ta hand om företaget när han blev äldre. Några år senare har det mysiga lilla hotellet blivit ett exklusivt lyxhotell och Skeeter jobbar, precis som Nottingham hade lovat, som vaktmästare.


Men att städa och laga TV-apparater leder inte till drömjobbet som hotellchef och det är inte förrän Skeeters syster Wendy (Courteney Cox) ber honom att vara barnvakt som karriären tar fart. Hemma hos Wendy får Skeeter hitta på godnattsagor för att tillfredsställa sitt och barnens behov av underhållning och för att stimulera barnen ytterligare får dom själva leka manusförfattare åt deras gemensamma godnattsaga. När Skeeter vaknar upp nästa dag inser han att barnens del av godnattsagan blivit till verklighet och jakten på det åtråvärda jobbet som hotellchef kan nu börja!


Det regnar tuggummin!!!!!!!

Bella: Oh jag skulle samla på mig allting!
Tessan: HAH, o vad tror du inte jag skulle göra? *gör roliga rörelser när jag fångar in alla underbara tuggummin*
över till verkligheten, ja tror nog de är dags för mig snart att gå o lägga sig.. betime liksom, men stories? De blir de nog oxå.

puss o kram / tessaanringdahl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0