Chick duellen

Det finns så många fina modeller och även de kändisar som inte är modeller. Men egentligen är ju alla kändisar en sorts modell för alla har ju liksom varit på en fotografering. Jag tycker alla de här är fina men inte Angelina Jolie för jag avskyr henne men jag vet att det är många andra som har henne som favorit så jag var tvungen o ha med henne. Jag gillar inte heller Tyra banks men hon är ju modell o vissa gillar henne faktiskt men inte jag, hur moget är det att sitta och skälla ut en 14åring i tv för att hon fått barn?! Visst de är inte direkt bra att få barn i den åldern men att ngn som inte ens känner den personen skäller ut henne o + att hon är ett barn! Du är inte heller hennes morsa och i tv hallå?!

1. Beyonce Knowles
2. Angelina Jolie
3. Britney Spears
4. Jessica Alba
5. Kate Hudson
6. Olsen Twins
7. Pamela Andersson
8. Victoria Beckham
9. Victoria Silvstedt
10. Paris Hilton
11. Eva Longoria
12. Tyra Banks
13. Micha Barton




1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

/ tessaanringdahl
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0