dagens outfit

Hej alla underbara läsare!

Nu har jag gjort iordning mig och jag har faktiskt inget alls smink på mig, elr jo där ljög jag. Jag har bara mascara på mig. Och jag ska faktiskt ned på stan nu med familjen och sen ska vi träffa släkten tror jag om de passar bra för herrn.. jag förstår inte vad de är med dig?! Du fyller år och vi vill... elr vill o vill, jo jag vill träffa dig för o fira dig. Egentligen vill jag inte men jag ska visa dig att bara för att du inte bryr dig om oss så kanske vi bryr oss om dig, men om inte du börjar bry dig snart så kommer du inte ha många kvar vid din sida.

jag får fortsätta sen ska gitta .. fullspäckat schema!



c ya / tessaanringdahl
Kommentarer
C A T T I S . G U S T A F S S O N / 2009-07-16 @ 11:19:47

sötblogg :D


Tessan / 2009-07-16 @ 14:11:19

svar till: cattis

Tack så mycket. :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0