det luktar rent + parfym

skrattatack..

Jag och michelle sitter och dör av garv för vi sitter och snackar om det där jag bloggade om tidigare om den här killen och ja vi har de skit kul, Jag älskart han har fått tessan sjukan verkligen, en hemsk sjuka som du aldrig blir av med och det slutar alltid med att du älskar mig mer än ngn annan och kmr aldrig älska ngn annan så mkt som du älskar mig, kola bara på ide? haha nej nu drömmer jag bort här alldeless för mkt, snart går jag väl på de själv? *förvirrad min* . Men det är rätt läskigt. hahahaha men iallafall nu har jag städat hela rummet och de luktar verkligen jätte gott och ser riktigt bra ut. Nu är jag riktigt stolt över mig själv, jag var nästan som de där två tanterna i rent hus. Fast jag har väl fått de där från mamma, vem annars liksom? Mamma är väl den mest ordningssamma i hela min släkt efter mormor! Det känns nästan som ONEJ JA VILL INTE BLI SOM DOM, för de är galna!


 kolla så fint, sån tapet vill jag ha! <3

/ tessaanringdahl
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0