hejhej, nu...

0-44a5acc6118435f668d10aae8da4e057.png

Kolla varifrån!

hejhej, nu sitter jag i bilen påväg någonstans jag har ingen som helst aning om vart vi ska men det kommer jag självklart blogga om sen, det är rätt spännande själv hoppas jag på att vi ska till stockholm (a) storstan vetni. Jag älskart! Men ja som sakt jag har ingen som helst aning, idag blir det väl bara mobilbloggning igen tror jag som igår men det är bättre än ingenting tycker jag. Om ni klickar sen på den där lilla kartan här bredvid så han ni se vart jag är då jag smsa. Men ni får ha det super underbart idag för det hoppas jag att jag ska, dagens outfit är jeans från gina trosorna jag köpte igår och sen ett svart linne från h&m och sen en tjocktröja från carlings. Nu sitter min bror har bredvid mig och säger precis allting han ser, verkligen jätte gullig. Men just det igår så färgade jag håret blont igen, det blev skit bra. Nu så ska jag sitta här i bilen och försöka lista ut vart vi ska, så vi hörs sen, xxx puss puss puss tessaanringdahl peace and love ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0