hjärntvättad

bästa läsare.

Ja, jag är hjärntvättad inom musiken.. jag lyssnar ju typ bara på samma hela tiden, kan de itne komma lite nya låtar? På east fm går de nästan samma musik hela tiden nu och min mobil har jag inte uppdaterat på kanske 2månader? Det känns inte bra någonstans. Nu vet jag iallafall hur jag ska laga min data hemma hos mamma eftersom att samma sak hände alldeless nyss här hos pappa. Duktig jag är va?

Men nu ska jag försöka kolla runt lite o se om ja kan få ngn inspiration till att skriva om något speciellt kanske? Just det , de blev ingen drink.. hade inte alla ingridienser som man behövde, men jag SKA göra en drink ngn dag..snart. Så jag längtar tills måndag då vi ska åka o storhandla då ska jag se om ja kan få med mig lite gott som man måste ha.

Idag har jag kännt mig helt slö, nästan så jag vill sova över hela dagen. Vädret har varit konstigt tycker jag eftersom att jag faktiskt inte mår så värst bra så kan det nog bero på det också. I morse var vädret ruggigt och kallt och sen blev vädret ngt bättre och sen mitt under dagen var de strålande sol, varm som satan och sen bara vänder det och nu sitter jag nästan och fryser ihjäl. Är lite förkyld oxå.. + att jag saknar min ide massor!

Ja, tim om du läser de här så ska jag försöka fixa ett videoinlägg. Jag kanske inte lyckas men de får vi se :) Jag har ju åtminstånde en vecka på mig.. jaja vi får se hur de blir med det.

Pussar & Kramar en frusen tessaanringdahl. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0