i väntan på allt folk..

Kära blogg.

Visst är de underbart när man får sitta en hel timma o vänta på att alla folk ska komma, man säger 6 & alla kmr 7? Hm, ja jag älskart... elr nej det gör jag inte, jag älskar dom... personerna alltså. så vad finns det jag kan göra? De är bara o vänta liksom. Men ja vi hade de iallafall riktigt mysigt igår. Kvällen kanske blev lite kort för de andra. Men ja, sen var jag med gustaf o vi hade de mys.. riktigt mysigt. Jag älskar dig gustaf...faktiskt!

Jag vaknade idag iallafall o så, och så blev jag självklart tvungen o berätta för ide liksom hallå?! jag säger allt till ide. Men sen blev de o gå ned o äta frukost och sen skriva en matlista över den mat vi ska äta under veckan. Sen så gick jag upp till min lillebror som leker med hans bästavän Lukas som är min bästaväns bror.. lite skumt? Men ja det är bara gulligt.. min lillebror är jätte lik mig, han blir jätte arg när han förlorar elr när ngn kör om honom i bilspelet. men men...

Nu sitter jag här och tjockar i mig glass, jag diskutera nyss med pappa att de faktiskt måste vara nyttigare att äta glass än godis och de höll han med mig om, men glass är väl endå inte så nyttigt den här glassen innehåller ju liksom 26% grädde men ja de skiter jag i nu ska jag fortsätta njuta.


'


/ tessaanringdahl
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0