I'M BACK!

idag fick jag världens sug att skriva här i bloggen och jag har faktiskt bestämt mig för att börja skriva lite smått igen. Jag hade tänkt börja skriva mer när det är speciella saker och saker som hänt, o saker som jag känner. Istället för att skriva massa tråkiga "idag vaknade jag o gjorde ingenting.." inlägg. Så från och med nu ska jag försöka skriva så mycket som möjligt när det har hänt någonting. Vad tycker ni om det? :)

Så jag börjar väl med att berätta lite om att de har hänt jävligt mycket på senaste tiden, orkar inte rabbla upp allt men som de flesta vet har jag varit i frankrike en vecka och kom hem i förrförr går. Det var riktigt skönt att vara utomlands men att gå 6mil på en vecka var väl inte världens hit men de funkade och så länge man har ett gotthumör och världens underbaraste människor med sig så funkar allting. Bilder kan jag tyvärr inte lägga in för jag har inte lagt in dom i datan än utan bara i min bdb så där kan ni gå in och kolla har samma namn som här på bloggen (tessaanringdahl).

I frankrike var det verkligen klockrent och man träffade massor av nya människor och så. Eftersom att ja inte tror att någon direkt har börjat läsa min blogg nu sådär direkt de är inte så många som vet om det så kan jag nu avslöja att jag har skickat vykort till min älskade mamma och pappa men de verkar inte ha fått de. Ide är den enda som fått dom och jag börjar bli lite orolig ifall de har kommit fram eller inte. HOPPAS DET, jag slet som ett djur för att hitta en fint vykort och sen gick fram o tillbaka i affärerna för att köpa frimärken. & sen hitta en brevlåda var väl inte världens lättaste, så helen fick lägga på dom.

Just nu saknar jag min klass och frankrike och så mycket mer, och ja jag sitter såklart och lyssnar på Beyonce, finns det någon bättre artist än henne eller? NEJ! verkligen inte.. men nu ska jag ta och hjälpa mamma lite, halooooooo

/ peace and love, c ya!  tessaanringdahl
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0