jag saknar min gamla blogglust

Hej underbara blogg!

Just nu sitter jag bara och hoppas på att jag ska få tillbaka blogglusten som förut, och ja jag ska faktiskt försöka med det. För jag vill verkligen, jag älskar att skriva men känner att jag inte har den tiden. Men när jag har skaffat en bärbar mini pc då j*vlar sätter jag igång så mycket jag bara kan igen. Jag ska iallafall försöka börja blogga mera men det är ingenting jag kan lova.

Imorn blir det utomhusbio igen, sommarens händelser typ. Då visar dom Jiddra inte med Zohan. Har redan sätt den och den är klockren men liksom? Jag vill dit och umgås, egentligen är det ju bara därför man går dit, men vi blir nog rätt många där. Emelie skulle ta med sina homies och sen blir de väl, jag, älsklingen och Ide och massa. Nella skulle gå med några andra. Sen träffar man säkert underbarlingen Robin där oxå..somvanligt? ;)

Utomhus bion i tisdags (igår) var underbar. Eller hela dagen var underbar. Det började med att Vi stack till badet jag&familjen och sen kom ide dit, så badade vi och dränkte varandra och hade oss. Som vanligt, barnsliga och skrikiga.. I LOVE IT! Men sen iallafall blev de dags att gå hem och för ides del åka hem. Så vi fixade oss sen kom ide och jag var lååångt ifrån färdig så jag fixade till de sista på mig. *låter som om ja photoshoppa mig elr ngt haha. Sen så bar det av till stan då vi träffade Nella i Gotto. Så vi gick till donken och åt en varsin glass. Jag&Ide smakade den nya Marängswish *stavning?!* Den var väl rätt så god, om man tycker om banan så är de en höjdare men eftersom att jag inte är så förtjuts i det så blev de nog sista gången jag åt den glassen. Sen bar det av till utomhusbion då vi träffade våran kära Robin. Sen intog vi världens sämsta plats verkligen (bredvid en tjurgubbe) Vi blev nämnligen tillsagda att vara tysta. Men de är en utebio visst vi ska respektera andra men prata måste man få göra?! Men iallafall i pausen gjorde emelie en jätte rolig sak. Sen efter de träffade vi emelies söta homies. Så bestämde vi att vi ska dra imorn (torsdag) tillsammans allihop. Skitkul!  Men iallafall sen gick vi tillbaka till våran filt sen kom robin med mcdonald's till Ide och nella och hans själv, stackarn fick åka o köpa åt hungerbarnen!

Men sen iallafall såg vi klart filmen och sen var de dags att dra hem vi sa hejdå till alla efter att ha rullat runt en stund och hållt på. Så iallafall här är en lite kort händelse om när vi gick hem..

*en bil åker förbi*
Ide: ÅÅÅH KAN INTE NI SKJUTSA OSS?!
efter 2sek..
ide: FUCK HAN HADE JU ÖPPET FÖNSTER!!
mannen skrattar
tessan skämms....

det är som vanligt alltså!! :)

nu blir det myspys med familjen med glass, annanaspaj och movietime YESMAN!

ha det bra pussssssspuss/ tessaanringdahl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0