kändisen här!

Tjena alla glada söta små läsare.

Nyss gick jag in i facebook och så såg jag att en kille har lagt in bilder på mig, jag kan inte säga hans namn o ja kan inte heller förklara så mycket för då förstår han nog. Men det är iallafall bilder på han och mig som han har photoshoppat och massa sånt, det är så himla kul. Jag satt och asgarva. Det ser himla roligt ut.

Haha såkul att känna sig omtyckt då, där har vi riktiga fans! Haha, iallafall de är väl kul att ngn liksom uppskattar en, men de roliga är att ja inte känner han och massa sånt och om ni ser bilderna så förstår ni. Det är helt sjukt.

puss & kram / tessaanringdahl


Ja ser min tunga!!!!!

/ tessaanringdahl
Kommentarer
Ahmed / 2009-07-20 @ 03:04:27

Din tungan är lite long hahahaha

jag skoja

Anonym / 2009-07-20 @ 03:04:41

Din tungan är lite long hahahaha

jag skoja

ahmed / 2009-07-20 @ 03:04:59

Din tungan är lite long hahahaha

jag skoja


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0