MICHAEL JACKSON

Hela dagen igår satt jag och tittade på Michael Jacksons cermoni, begravning, minnesstund och dokumentärerna. Verkligen hela dagen, för de första det var fult väder, för de andra hur ofta får man se en kändis begravning? för de tredje de var de enda som fanns på tv och för de sista DE VAR MICHAEL JACKSON HALLÅ?!?!

Det var riktigt sorgset att de hur ledsna alla var och speciellt i slutet när hans dotter typ för första gången visar sig i media, ( han har varit väldigt noga med att gömma sina barn) men iallafall när hans dotter sa farväl till sin pappa blev jag så rör att jag inte alls var lågnt ifrån att börja gråta. Man såg sorgen inom henne, och de kändes så tungt att bara höra det, o då får det än att tänka , tänk om min pappa/mamma där hur skulle jag reagera, hur skulle jag kunna fortsätta leva? De vet jag inte, o inte vill jag veta det heller så lyssna nu mamma o pappa VÅGA FÖR *** INTE DÖ!

Just det, jag efterlyser ngn som kan göra en cool bakgrund till min blogg? :)


/ tessaanringdahl
Kommentarer
madde / 2009-07-14 @ 14:51:06

jag kan om du vill :)


Tessan / 2009-07-15 @ 17:48:46

ja tack. kan du liksom lägga in den i min blogg sen så de ser bra ut för ja kan inte sånt, (a) :) Tack så mkt!<3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0