Oglammiga kändisar?!

Glammiga, välsminkade, höga klackar och fina lockar. Ja, så är vi vana att se dem, men även stjärnor som Kate Moss, Miley Cyrus och Zac Efron klär sig i mjukiskläder ibland. Men egentligen varför ska inte kändisar få klä sig i sunkiga kläder. Det gör ju vi, jag t.ex sitter i mjukis nu o ett vanligt linne. Vad är det som är så fel med att kändisar gör det? Men jag kan verkligen hålla med om att de känns konstigt att se de här bilderna eftersom att man alltid är van att se dom tillfixade, välsminkade och i snygga kläder. Men det är ju den bilden vi fått av alla kändisar.

Som t.ex när Britney spears rakade av sig håret? Det var ju skandal, hon var ju psykiskt sjuk. Det var ju något fel på henne, hon behövde ju vård? Men vafan har ni aldrig sätt en tjej vara rakad elr? Endel rakar ju fan av bara hälften av håret. Vad är felet, inget.. det är inget fel alls.

& alla tror att jag är så ytlig och kan inte gå ut utan smink, men de beror inte på att jag har dåligt självförtroende eller är svag som person utan att jag trivs i det, jag tycker jag är fin med smink. Jag vill ha smink på mig, de är inte ideal elr något annat skit. Jag hatar att alla ska klaga på allt ideal som finns men vafan alla i världen kan ju inte vara så svaga som de sägs nu för tiden endel trivs i smink, vill ha smink känner sig vackra i smink. & jag är en av dom. Är det något fel med att man vill känna sig vacker? Andra är vackrare med smink än andra.. vad är felet liksom?



/ tessaanringdahl

Kommentarer
Michelle / 2009-07-28 @ 12:38:28

Tricket ar att man ska kanna sig vacker i bade och, med eller utan det spelar ingen roll ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0