passar jag?!


Skulle jag passa i ngn av de där klänningarna? :) HOPPAS DE!

Jag är så spänd. Jag vill gifta mig nununu, elr nej inte nu! Jag måste ju planera allting först. Det är såååå kul, jag ska börjar med o göra ett kollage snart. GUD SÅ KUL! Jag älskar de här, när mina barndöps kommer de oxå vara som ett stort bröllop. & när jag blir vuxen och har familj och hela kittet ska allting baseras på traditioner. Julaftnar och nyår och alla saker ska vara stort som fan... Jag menar de verkligen ja är fullt allvarlig!

hihi nu kom pappa in o garva åt mig när jag visade mina planer..hihi jag känner mig så stolt!

men snart dags o lägga sig, puss c ya / tessaanringdahl.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0