påväg hem,...

-f0257ce7ccd83d9889a553f02385e04.png

Kolla varifrån!

påväg hem, nu är jag iaf mätt blev sjukt hungrig där på slutet. Det är ju fan omöjligt att hitta en pizzeria i stockholm och när man väl hittar en så finns det ingen parkering. Men nu är jag iaf påväg hem, funderar på o träffa älsklingen gustaf en stund sen när man är hemma. Men vi får väl se hur det blir med det, bara om han messar med mig nu påvägen hem. Jag åkte aldrig insane mådde så dåligt efter att ha åkt extreme två gånger. Menmen jag ångrar det väl men ah det får bli en annan gång, men jag tycker fortfarande liseberg klår gröna lund stort! Nu så ska jag försöka sova så att jag kanske möjligtvis kan få ihop ett blogg inlägg ikväll :) vi hörs om några timmar då kanske. Puss puss tessaanringdahl

Kommentarer
hannah / 2009-07-21 @ 22:57:50

är du och gustaf tillsammans? :O


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0