shopppiiiiing, HERE WE COME!

Morsning morsning bloggen

Imorse vaknade man av att min söta lillebror oskar ringde och väkte mig, så himla underbar! Men efter det var de barra att kliva upp o fixa sig och så, igår såg jag john tucker must die, LOVE IT! De tjejerna är som jag hahahha, (a) *bokstavligt..* haha. Jag har redan sätt den innan men ja älskarn.

Men idag blir det iallafall stan med ide, hoppas jag hittar lite fint vill ha kläder!!! Får se om jag mobil bloggar ngt, vilket jag tror jag kommer göra. Måste ju ha er uppdaterade såklart. Nu lyssnar ja på musik och fixar mig. Jag är lite förkyld märker jag nu, hihi men det går nog över när jag träffar underbaraste ide.

Just det, inatt måste jag tydligen sova tidigt för imorn blir de överaskning för min del, vi ska nämnligen åka ngnstans!! SÅ KUL ÄLSKAR NÄR FOLK ÖVERASKAR MIG O MASSA! Ja älskart, så jag hoppas de blir kul imorn.. verkligen!! Andreas det klantärslet hade trampat på animerings grej till våran pool så det hade gått igenom hans fot så han hade blött massa och så, tur att jag itne var där jag hade ju svimmat. Klantigt andreas men hoppas du kryar på dig!


bara för att han är så jävla snygg & het & sexig och allt därimellan.

puss o kram / tessaanringdahl
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0