som om det kommer förändra allting..

hejhej bloggen.

Alla vet ju om det här med Rihanna och Chris Brown om inte så får ni väl leta reda på det inlägget jag skrev om det i kategorin Kändisar. Men iallafall, en sak förstår jag inte. Han har säkert sakt förlåt till henne miljoner gånger och nu går han ut och säger förlåt till henne i den största videosajten som finns? Vad är han ute efter, att få tillbaka alla de fans han mist.. att få tillbaka den respekten han tkr han borde ha? Jag är inget Chris Brown (JAÄLSKAR DIG O KAN INTE LEVA UTAN DIG- fan) men jag tkr heller inte illa om honom. Jag lyssnar på hans musik och så men inte mer liksom.

Men ingen absolut ingen kvinna elr man förtjänar att bli misshandlad och de spelar ingen roll vad ni CB fans säger, "hon förtjänar de", "hon vill bara få synas mer i media", "hon är bara avundsjuk för han är bättre än henne" WTF är de för ursäkter.. ingen förtjänar att bli misshandlad elr nångonting i den stilen kända elr inte det spelar ingen roll. Och varför skulle hon vilja synas mer i media? Hon är en av de största kvinnliga artisterna just nu så hon har väl varken någon anledning att vara avundsjuk eller något annat i den stilen heller.



Jag är inte på ngns sida och ja tänker heller inte bry mig men så fort allting handlar om en kändis blir de så otroligt stort allting, tänk alla andra som blir misshandlade då det är ju fan minst lila hemskt som när Rihanna blev misshandlad. & det är där alla ser att de är ingen skillnad på kändisar och vi som inte är. Alla är lika mkt värda, kändis elr inte, mörk, vit, gul, fattig elr rik. De har ingen betydelse alls.

Och alla Rihanna fans kan inte heller säga att CB borde få dödsstraff utan har ngn annan som misshandlat ngn fått det? Nej inte vad jag vet iaf och varför skulle han få lindrigare straff elr inte bara för han är kändis och att han sen kan köpa sig fri är också dåligt för liksom han har ju så mkt pengar att han inte vet vart han ska lägga ner det på.. Ja tkr bara att alla borde bli behandlade på samma sätt, alla i hela världen.

/ tessaanringdahl
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0